Serparia din Radioul public. Episodul nr. 4. “Radio-mama bombelor atomice”

Serparia din Radioul public.

Episodul nr. 4. “Radio-mama bombelor atomice”

  Enola Gay si Radio bomba atomica

“Domnule arogant” (…) “apropiat lui Victor Ponta” (…) “Mi-am pus viata la bataie ca sa iei voturile majoritare in consiliu” (…) “datorita mie ai un post in CA, sa tii bine minte asta.”

De ce se tem oare, visceral, chiar si in prezent, Balaci Viorica si patronul ei, de AV Moise?

Dupa ce am fost concediat din Radio, sub pretexte dubioase dar confirmate suspect de instanta de judecata,

Dupa ce entitatile sindicale (SUS Radio Romania si FSSRR) pe care le conduc, au fost singurele entitati evacuate talhareste, in stil blitzkrieg, din sediul acestora din Radio, in 22-23 aprilie 2013,

Dupa ce bunurile noastre sindicale au fost sechestrate cu ocazia evacuarii ilicite, de catre Miculescu, si puse sub lacat, la subsolul SRR,

Dupa ce s-au “aranjat” ilegal, alegerile (vezi aici) in SRR, ca sa fiu impiedicat sa candidez pentru un nou loc in Consiliul de Administratie, impreuna cu doua persoane de mare distinctie in spatiul civic (Cristian Parvulescu, presedintele Pro Democratia si doamna Teodora Stanciu, presedinta Asociatiei Ziaristilor Independenti din Romania),

Dupa ce orice sesizare penala impotriva gastii radio-penale si care ajunge la Parchetul sectorului 1 (de unde si-a inceput ascensiunea si Victor Ponta), sfarseste inevitabil cu o solutie de clasare,

Dupa ce pana si DNA dormiteaza pe sesizarile penale privind acte de coruptie (inclusiv privind fonduri europene) savarsite de caracatita radio-penala (de ex. vezi aici dosarul DNA nr. 11206/2013),

Dupa ce cel mai mare (odata) sindicat in Radio, SUS Radio Romania, sub navala detractorilor mei, si-a comprimat drastic numarul de membri si ramas doar cu aceia maturi si vaccinati, imuni la orice virusi lansati de trolii propagandisti cu baza in strada General Berthelot (sediul central al SRR),

De ce inca se mai actioneaza, din ce in ce mai furios, pentru “asasinarea” mea in spatiul public, trecandu-se in prezent la santaje publice (pe grupul de pe FB strajuit de adminul/membru CA, Tanase Marius) si la haituirea subsemnatului, ziua in amiaza mare, de plutoane mixte, compuse din membri CA si angajati SRR ?

Pentru ca incidental, ma aflu in posesia unor probe care, daca sunt veridice, trimit la o legatura Viorica Balaci – Ovidiu Miculescu – PSD si explica ascensiunea subita a lui Balaci Viorica, de la un simplu membru de sindicat, la liderul sindicatului reprezentativ din Radioul Public si membru in Consiliul de Administratie al SRR.

Pentru ca ma aflu in posesia altor probe care dovedesc ca s-a obtinut, in anul 2012, in mod fraudulos, reprezentativitatea Sindicatului Liber, condus la acea vreme de Daniela Aurelia Ciobanu si actual, de Nicoleta Viorica Balaci.

In paranteza, pentru cei care nu stapaniti bine domeniul sindical, “reprezentativitatea sindicala” se obtine daca o organizatie sindicala atinge 50+1 membri din numarul angajatilor unei unitati angajatoare si este practic cea mai importanta calitate juridica pe care o poate obtine un sindicat.

In conditiile in care exista un sindicat reprezentativ, sindicatele mai mici sunt eliminate de la orice discutie si negociere cu angajatorul.

Un manager “descurcaret”, daca vrea sa aibe liniste in guvernare/parcare si sa-i controleze, subtil, pe “angajati”, nu trebuie decat sa obtina controlul asupra liderului sindicatului reprezentativ.

Inchei paranteza.

In episodul acesta, nr. 4, ma voi rezuma sa aduc la cunostinta publica, legatura tenebroasa dintre Viorica Balaci (actual lider al sindicatului reprezentativ SLSRR si membru in Consiliul de Administratie al SRR), Ovidiu Miculescu (presedintele director general al Radioului public) si PSD, asa cum se desprinde ea, din dovezile pe care le detin.

Deci, care sunt dovezile mele “bomba”?

Niste mailuri.

Cum am intrat in posesia lor?

In anul 2010, cand eram membru in Consiliul de Aministratie al SRR si lider al sindicatului SUS Radio Romania, colega mea din Consiliul de Administratie, Ileana Savu (cu care la acea vreme ma aflam in relatii bune), in dorinta ei de a ma avertiza cu privire la personalitatea instabila si periculoasa a Vioricai Balaci (membra atunci, in sindicatul SUS si pe care intentionam sincer sa o sustin pentru a fi alesa vicepresedinte al sindicatului) mi-a trimis cu “forward” niste mailuri care apar a fi schimbate intre Viorica Balaci si Ovidiu Miculescu (la acel moment doar un simplu membru in Consiliul de Administratie al SRR).

Eu personal nu pot sa certific, realitatea acestor mailuri, dar nu am vreun motiv sa pun la indoiala onestitatea Ilenei Savu, la acel moment, chiar daca ulterior relatiile noastre s-au racit.

Trebuie sa fac si precizarea ca mailurile in cauza au fost depuse ca proba, de catre reclamantul Sindicatul SUS Radio Romania, chiar in procesul (castigat de noi, in prima instanta, deocamdata!) privind anularea alegerilor pentru locurile actual ocupate de Viorica Balaci si Doros Adrian, in Consiliul de Administratie (vezi aici dosarul TMB 4322/2/2014 si solutia instantei de fond).

Realitatea acestor mailuri nu a fost contestata niciodata, in procesul respectiv, de catre reprezentantul legal al SRR, dl Ovidiu Miculescu, fiind rezonabil sa presupunem ca s-a recunoscut tacit, prin necontestare, veridicitatea lor.

De ce nu le-am adus pana in prezent, la cunostinta publica?

Pentru ca, la inceput, nu le-am acordat o mare importanta, neputand eu sa ghicesc viitorul, nefiind eu, mama Omida.

Pentru ca ulterior, m-am speriat sincer, vazand cum personajele centrale ale mailurilor, cresc ca in povesti si devin, rand pe rand, unul presedinte SRR, cu sprijinul neconditionat al PSD, iar altul lider al sindicatului reprezentativ si membru in CA al SRR.

Nu eram pregatit sa recunosc, in primul rand, fata de mine, coruptia, cangrena societatii de azi, care inevitabil isi intinsese tentaculele si asupra Radioului Public.

Una e sa vezi coruptia la televizor, in siguranta, in fotoliu, si una e sa o vezi langa tine, sa o mirosi, sa o simti, sa o poti atinge.

M-am speriat! Mi-a fost teama! Nu stiam ce sa fac cu ce aveam! Moise din anul 2010 nu era Moise de azi, trecut prin furtuna ultimilor trei ani!

Si totusi, ca sa raman cu constiinta impacata, am ales usor, usor, sa ma lupt cu raul din SRR. Cum m-a taiat capul! Dumneavoastra, angajatii SRR si cititorii obisnuiti ai blogului susromania.wordpress sunteti in masura sa apreciati, in bine sau in rau, ce am facut in ultimii ani (reamintesc doar cele 9 sesizari confirmate de ANI, doua privind pe Ovidiu Miculescu personal) si daca ce am primit inapoi, a fost corect.

Asa ca astazi,

In conditiile in care s-a ajuns la un apogeu al luptei anti-Moise, in care, pe de o parte sunt santajat public, pe grupul angajatilor de pe Facebook, cu dezvaluirea de fapte compromitatoare, si pe de alta parte, se trimit dupa mine, in zile lucratoare, haite mixte de membri CA si angajati SRR, sa ma urmareasca prin Tribunalul Bucuresti, in scopul vadit de a ma intimida, de a ma speria,

Cea mai buna aparare la care ma duce mintea, este sa fac publice, mailurile respective!

Si pentru ca aceste mailuri privesc fapte de interes public, posibil de coruptie, interesand relatii suspecte intre conducerea Radioului Public, lidera sindicatului reprezentativ si PSD (partidul la guvernare), le pun la dispozitie publica.

Reiterez ca nu pot sa atest eu personal, realitatea acestor mailuri.

Atest insa ca mi-au fost trimise de Ileana Savu. Daca sunt sau nu sunt reale, intrebati pe Miculescu, pe Balaci, pe Ileana Savu. Daca nu sunt reale, intrebati-i si de ce sunt haituit.

Mailurile cu pricina:

ileana savu

To: Adrian Valentin Moise Oct 18, 2010

Vezi toata desfasurarea de mail-uri.

Ileana

–– Forwarded Message –-
From: Nicole Balaci <nicole_bal2@yahoo.com>
To: ileanasavu@yahoo.com; cerasela_radulescu@yahoo.co.uk
Sent: Mon, October 18, 2010 9:42:13 PM
Subject: Fw: este un mesaj care doar astazi vi se adreseaza

 

 

–– Forwarded Message –-
From: Nicole Balaci <nicole_bal2@yahoo.com>
To: Ovidiu Miculescu <ovidiu.miculescu@gmail.com>
Sent: Mon, October 18, 2010 9:41:19 PM
Subject: Re: este un mesaj care doar astazi vi se adreseaza

Ovidiu, azi am tel inchis, o jumatate de ora, cat se incarca,

La congres mi-am lasat copilul si meditatiile lui balta (e clasa a opta)  ca sa vin sa vorbesc cu tine, in legatura cu Radio Romania. Nu voiam sa iti spun nimic despre interesele sau nadufurile mele personale, niciodata nu le-am comunicat nimanui. Iti dau scris ca nu ma intereseaza nicio functie in aceasta institutie, dar stiu ca nu iei masuri din cauza legaturilor tale de prietenie.

Nu sunt virulenta, sunt o tipa corecta. Nu stiu daca stii, poate nimeni nu s-a obosit sa iti spuna, cand ai ajuns candidat la radio, mi-am pus viata la bataie ca sa iei voturile majoritare in Consiliu. Nici nu te cunosteam, nu pot afirma ca am tinut greva foamei pt tine 4 zile (putin, e drept), dar pentru principiu am facut-o. Sunt un om corect, pregatit, voiam doar sa vorbesc cu tine despre ce e in radio. Cel putin 3 persoane iti pot confirma asta. Am facut-o in virtutea bunelor intentii, a spiritului intelectual si a increderii pe care eu inca o am in aripa profesionista PSD.

Incepusem sa iti fac monitorizari, am angrenat o gramada de oameni. Nici macar un „multumesc”, o litera, nu am primit. Nu functionez neaparat dupa teoria succesului, dar voiam macar sa vezi ca vreo 5 prosti din radio muncesc sa monitorizeze…nimic…venisem la congres tocmai sa discutam astea, nu pentru mesaje, le cunosc, le ajut….voiam sa stiu ce fac in continuare. Ovidiu, sunt suparata, iarta-ma, nu e un moft feminin, dar am cel putin o luna de munca pentru care am primit refuz de a discuta cu mine. Iti dau scris, prin notariat, ca nu ma intereseaza functii in radio, voiam doar sa ajut.

 

From: Ovidiu Miculescu <ovidiu.miculescu@gmail.com>
To: Nicole Balaci <nicole_bal2@yahoo.com>
Sent: Mon, October 18, 2010 9:28:34 PM
Subject: Re: este un mesaj care doar astazi vi se adreseaza

Buna seara,
Nu inteleg virulenta acestui mesaj. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze… dar totusi cred ca parca e prea mult. In fine, am rugamintea de a ne explica daca se poate. Sunt chestiuni grave pe care mi le reprosezi si cred ca sunt eronate… De ce spui ca nu vreau sa vb cu tine?
Am incercat sa sun dar ai tel inchis.
Cu respect, OM

On Oct 18, 2010 7:34 PM, „Nicole Balaci” <nicole_bal2@yahoo.com> wrote:
> Draga domnule Miculescu,
>
> Domnule Arogant,
> Voiam sa stii ca faptul ca te-am sunat, te-am cautat, m-am zbatut, a fost o
> dovada a bunei credinte pe care eu am dovedit-o fata de tine. Cand tu veneai in
> radio, eu eram in greva foamei, remember, ca sa te sustin? Eu am vreo 17 ani de
> radio adevarat, cu stiri, cu marketing, cu anchete, cu emisiuni…. Faptul ca
> esti oarecum apropiat lui Victor Ponta este o situatie benefica, sper sa ti se
> datoreze personal, crede-ma de multe ori am invatat ca in partid sau in echipa,
> pozitia se cucereste, nu e numita. Oricum il voi cauta sa ii explic situatia in
> detaliu, imi pare rau ca te-am laudat acum 4 zile la el. Te-am contactat in
> repetate randuri. Nu mi-ai raspuns niciodata, dovada a faptului ca te domina o
> aroganta care ar trebui sa te trimita inapoi la niste repere pentru care niste
> prosti ca mine au muncit si nu tu, nu stiu daca ne comparam cv-urile, cine iese
> cu plus, la stat, pe bune, fara partid sau interventii. Mai mult, nu stiu de
> cate ori tu ai facut „cort” sau „campanie”, dar eu am facut. Si nu esti
> singurul care evalueaza asta. Eu am muncit in primele randuri la legea radio-tv,
> nu ai dreptul sa o negociezi cu Ruxandra, Dinu Sararu sau Sorin Oprescu,
> datorita mie ai un post in CA, sa tii bine minte asta. De exemplu, faptul ca tu
> sau dvs ati luat majoritatea in Parlament la alegerile pt radio, se datoreaza si
> lobby-ului meu pe care eu singurica l-am facut si pe care care dvs sau tu il
> demolati cu succes, avand in vedere ca niste prosti din radio v-au votat. In al
> doilea rand, ascultati aici: v-am sunat si v-am trimis mesaje, m-ati ignorat,
> punand in „legenda” faptul ca as putea fi subiectiva pt ca am contracandidat,
> candva, contra Ruxandrei Sararu, cu care dvs sunteti prieten de familie, alaturi
> de Sorin Oprescu. Niciodata nu am avut ceva impotriva Ruxandrei Sararu, insa as
> dori sa stiu de ce nu discutati cu sindicatele din radio, niste proaste care
> v-au votat. Va spun cinstit ca e singura modalitate publica prin care sa va
> definiti, iar eu, ca lider, poate o sa va mai chem la dialog…..Urmeaza partea
> publica, sunt sigura ca veti fi foarte bun la ea, eu o voi provoca.

Din mailurile de mai sus, orice om de buna credinta poate considera ca Viorica Balaci l-a pus pe Ovidiu Miculescu in Consiliul de Administratie al SRR, iar evenimentele ulterioare ne fac sa prezumam ca si Miculescu, dupa ce a ajuns presedintele SRR, ar fi actionat pentru a-si plati datoria fata de cea care l-a propulsat, kilarindu-l pe Moise si sindicatul SUS-Radio Romania si netezind totodata calea pentru ca Viorica Balaci sa ajunga, in termen scurt, lider al singurului sindicat reprezentativ din Radio si membru in Consiliul de Administratie, in locul exilatului Moise.

Toate fapte de interes public si care consider ca trebuie cunoscute, supuse dezbaterii publice a cetatenilor si analizate totodata de organele abilitate, ceea ce chiar solicit prin intermediul acestui articol.

P.S.: Evidentierile cu rosu din mailuri, imi apartin. Nu exista nici o alta prelucrare a mailurilor!

AV Moise

presedinte

SUS-Radio Romania

11 gânduri despre “Serparia din Radioul public. Episodul nr. 4. “Radio-mama bombelor atomice”

  1. Pingback: DREPT la REPLICĂ | SUSROMANIA

  2. Pingback: De ce prezentul plătește pentru trecut ? | SUSROMANIA

  3. Pingback: Stiri scurte de pe marginea scarilor din Str. G-ral Berthelot | SUSROMANIA

  4. Pingback: In sfarsit, Ovidiu Miculescu recunoaste ! | SUSROMANIA

  5. Pingback: Dinozaurul Politic Ovidiu Miculescu si numirile frauduloase din Radioul Public | Mihai Craiu

  6. Pingback: SCRISOARE DESCHISA CATRE VICTOR PONTA SI OVIDIU MICULESCU | SUSROMANIA

  7. Pingback: Stiri pe surse ! Vio, “El traficante”, negociaza cu Ponta, schimbarea lui Miculescu ! | SUSROMANIA

  8. Nimic nou. Legaturi „periculoase” intre partide, palate si institutii, totul pe banii si nervii nostri. Singurul fapt remarcabil, deosebit de emotionant, este viata doamnei pusa la bataie pentru a-si vedea idolul numit in functie. Simtitoare rau :))

    Apreciază

Multumesc!