OVIDIU MICULESCU AMENINȚĂ!

Zilele trecute am primit acasă o scrisoare oficială din partea SRR, semnată de președintele-director general Ovidiu Miculescu.

Am interpretat această scrisoare ca un atac direct, ca o amenințare și  o formă de intimidare a subsemnatului.

În România, stat de drept, democratic si social, membru al Uniunii Europene, demnitatea omului, drepturile si libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane reprezintă valori supreme si sunt garantate de lege.

Este inadmisibil ca reprezentantul Radioului Public să se folosească de funcția publică și să prolifereze o astfel de poziție, pe care o resimt ca o formă de discriminare ce se repercutează negativ asupra activității mele în Consiliul de Administrație, în activitatea profesională, sindicală și nu în ultimul rând în viața mea personală.

Adr 2803 din 12 iulie 2013 amenintare PDG catre mine

Acesta este răspunsul meu:

Adr 368 din 23 iulie 2013 rasp la adr 2803 pg1Adr 368 din 23 iulie 2013 rasp la adr 2803 pg2

Astazi 24 iulie 2013, în jurul orei 15.15, în deschiderea ședinței de CA, Presedintele Ovidiu Miculescu a continuat prin a mă hărțui cu atacuri directe și incisive, cu scopul nedisimulat de a-mi provoca panică, creand un cadru intimidant, ostil, degradant și ofensiv.

Aceste atacuri au fost făcute în prezența următoarelor persoane:

  1. Olaru Stejărel
  2. Mihai Voicu
  3. Mirela Fugaru
  4. Maria Țoghină
  5. Alina Ciorpan
  6. Amelia Roxana Roman

Vă redau textul ce conține amenințările Presedintelui Miculescu la adresa mea:

PDG.O.M.: – Înregistrează? Păi turnătorii nu fac asta?

A.M.: – Cine vorbește!

PDG.O.M.: – Cum? Măi cetățene, deci, denunțul calomnios o să vină în față, înțelegi!? și cu plângerea penală și cu povestea aia cu CNSAS-ul!

– O să v-o luați de nu o să aveți aer! Vă spun eu!

 A.M.: – Domnule Președinte vă stă în obicei!

PDG.O.M.: – Mama mă-sii! Cum să spun: țipi tu pe toate drumurile! O sa răspunzi pentru asta, mă!

Îl rog pe  Președintele Ovidiu Miculescu să recitească scrisoarea de amenințare (nr. 2803/12.07.2013) pe care mi-a trimis-o!