Cornel Udrea: „Scrisoare” si „Casa de Rugaciuni”

Redam mai jos scrisoarea maestrului Cornel Udrea catre salariatii de la Radio Cluj si catre Casa de Rugaciuni Radio:

„Foştilor mei colegi de la Radio Cluj

Ştiu cine şi în ce scop vă intoxică şi nu vă prezintă adevăratele intenţii referitoare la valorificarea fonotecii culturale (cu interviuri), dar se pare că este în stare să sacrifice adevărul de dragul interesului personal. Este metoda mediocrităţii agresive de a ascunde informaţia reală şi de a prezenta, de undeva, de pe o culme a tâmpeniei active altceva decât s-a intenţionat cu bună credinţă şi cu dragoste faţă de instituţii. Să vă gândiţi că nimeni nu este abonat la veşnicie administrativă şi vine o zi în care cărţile vor fi puse pe masă, alături de documentele care o să vă convingă unde aţi greşit şi cum aţi fost înşelaţi.

Eu ţin la voi, la instituţia radioului, am colaborat bine şi mult împreună. Prezenţa voastră este acolo, în fonotecă, în emisiunile mele, în spectacolele noastre şi acestea sunt lucrurile de care să ţineţi seama. Acum, când mofeta managerială dă pe afară, ţin să-i amintesc lui şi să ştiţi şi voi că eu şi partidul comunist nu ne-am avut prea bine:„(Cornel Udrea)este titular al dosarului de urmărire informativă nr. I 210301 (cotă CNSAS). Domnia sa a fost urmărit de către Securitate sub numele conspirativ «Ulise», pentru «manifestări duşmănoase»” (Notă de constatare nr. S/D/I/1675 / 25.07.2008, Direcţia de Specialitate din cadrul Consiliului Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii”.

Eu ţin, în continuare, la această instituţie-fanion, ţin la voi, dar aveţi grijă ca visele voastre şi bunele intenţii să nu fie maculate de minciunile unuia care începe să se teamă şi de propria umbră.

Cornel Udrea”

„Către Casa de Rugăciuni Radio

Bogdănel, îmi pare foarte rău că, prin articolele mele, te-am adus în atenţia opiniei publice, ai căpătat o notorietate interesantă, promit că te las în pace. Te rog să înveţi româneşte şi când mai ai puseuri de a scrie foiletoane, roagă pe cineva să te ajute, fiindcă stai rău de tot cu gramatica, ortoepia, ortografia…

Rodion G. A. şi Semnal M, trupe de rock au fost prezentate de mine de foarte multe ori şi la radio, dar şi în ţară. Potoleşte-te, încearcă să te împaci cu oglinda. Din Arhiva de Aur şi platină a spectacolelor noastre radiofonice, în care n-ai avut de spus absolut nici un cuvânt, fiindcă prezenţa ta stârnea, ea însăşi zâmbete, îţi ofer, cu drag, două fotografii-document.

Vezi aici.

Cornel Udrea

P.S. Nu mai folosi site-ul Instituţiei radioului public în interes personal!”

AV Moise

Multumesc!

