OLAF, DLAF, ANI și MediaSind etichetate drept “surse insalubre” într-un comunicat de presă al Radioului Public

Comunicat de presa preluat de pe http://www.mediasind.ro
O notă defăimătoare cu pretenție de comunicat de presă, semnată de autorul colectiv Serviciul Comunicare, în numele conducerii Societății Române de Radiodifuziune (SRR), îi acuză pe jurnaliștii Agenției Naționale de Presă AGERPRES, într-un stil grosolan, de faptul că preiau “în mod repetat așa-zise comunicate de presă provenind de la surse insalubre”, informații ce „pot leza imaginea Radioului Public.” 

În fapt, deranjul administrației SRR este provocat de probele prezentate în Informarea de presă (vezi aici) a Federației Române a Jurnaliștilor MediaSind, material ce a fost preluat atât pe site-ul AGERPRES, dar și de principalele publicații centrale și locale, şi în care se dezvăluie faptul că Direcția de Luptă Antifraudă-DLAF a cerut DNA să cerceteze săvârșirea unor fapte de natură penală de care este acuzat șeful SRR, Ovidiu Miculescu (foto),  în urma verificărilor efectuate.

Informațiile din „surse insalubre” pe care jurnaliștii Agenției Naționale de Presă AGERPRES sunt mustraţi că le-au publicat, sunt următoarele:           

       –  Adresa  nr. 859 din 2 aprilie 2015 semnată de Directorul adjunct al DLAF, prin care Sindicatul Unit al Salariaților Radio România, organizaţie afiliată la FRJ MediaSind, este anunţat că  a fost sesizat DNA pentru a cerceta săvârșirea faptelor  penale din cadrul proiectului derulat de SRR din fonduri europene. (vezi aici)

–  Adresa  nr.01 (S) (2014) 13464 din 08.05.2014  a Oficiului European de Luptă Antifraudă prin care se confirmă transferul la DLAF a competenței cercetării cazului prezentat de Sindicatul din Radio România. (vezi aici)

–   Comunicatul Agenției Naționale de Integritate în care se se informează despre constatarea stării de conflict de interese, a șefului SRR, Ovidiu Miculescu, întrucât și-a semnat propriul ordin de numire în funcția de coordonator instituțional în cadrul unui proiect derulat din fonduri europene (pentru un salariu de 12 000 de lei lunar), primind în același timp și salariul de președinte-director general. (vezi aici)

–   Plângerea penală depusă la DNA de Sindicatul SUS Radio România. (vezi aici)

Federația Română a Jurnaștilor MediaSind consideră că imaginea Radioului Public și munca profesioniștilor din această  prestigioasă instituție de presă nu trebuie confundate cu persoana unui director numit politic şi vremelnic în fruntea Consiliului de Administrație. Deoarece complicitatea unor decidenți politici cu abuzurile și matrapazlâcurile din SRR menține încă în funcție o persoană confirmată de CNSAS că a semnat în anul 1987 un Angajament cu fosta Securitate (Dosarul fond de reţea nr. R 94603) și declarată de Curtea de Apel București incompatibilă, FRJ MediaSind solicită instituțiilor abilitate ale statului să cerceteze și să judece cu celeritate acuzațiile și probele înaintate, pentru a stabili adevărul și a reda angajațiilor Radioului Național demnitatea pe care o merită. (mai multe amănunte aici)

 Comitetul Executiv al FRJ MediaSind                                               București, 9 aprilie 2015            

Anunțuri

Multumesc!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s