Epoch Times interzis la Guvern!

Epoch Times interzis la Guvern!

postat pe site www.Mediasind.ro 

Nota FRJ MediaSind: Federaţia Română a Jurnaliştilor din România protestează faţă restricţionarea accesului reporterilor de la Epoch Times România la un eveniment organizat la Palatul Victoria, abuz  care reprezintă o  limitare  a exercitării meseriei de jurnalist din partea funcţionarilor de la Guvern. Deşi reporterii acestei instituţii de presă aveau acredidare la Guvern, Biroul de Presă al Guvernului le-a interzis accesul în timpul întâlnirii viceprim-ministrului Liviu Dragnea cu delegaţia chineză condusă de vicepremierul Zhang Gaoli. FRJ MediaSind solicită conducerii Guvernului să sancţioneze persoanele care se fac vinovate de acest abuz care încalcă libertatea presei. 
Departament Comunicare FRJ MediaSind
 
The Epoch Times Romania:

Breaking News. Biroul de presă al Guvernului: chinezii primiţi în Guvern, Epoch Times dat afară

Reporterilor Epoch Times, singura publicaţie din România care transmite sistematic rapoarte şi analize ale situaţiei politice din China, le-a fost interzis miercuri accesul în clădirea Guvernului în timpul vizitei delegaţiei chineze condusă de vicepremierul Zhang Gaoli. Deşi reporterii aveau acreditare la Guvern, Biroul de Presă al Guvernului nu le-a permis intrarea la eveniment.

Potrivit desfăşurătorului întâlnirii, momentele la care presa are acces erau programate pentru ora 10.30 pentru oportunităţi de imagine; la ora 11.30 poza de grup precum şi la ora 13.30 pentru conferinţa de presă a viceprim-ministrului Liviu Dragnea (Palatul Victoria, sala de conferinţe).
Când reporterii Epoch Times au ajuns la Guvern înainte de ora 10:00, un membru al Biroului de presă al Guvernului a ieşit afară şi i-a informat că deşi ştie că Epoch Times are acreditari permanente la Guvern, nu-i poate lăsa să intre datorită directivelor date de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.
Este pentru a doua oară când Epoch Times România nu este primită la întrevederile cu oficialităţile chineze aflate în vizită în România.
Astfel în noiembrie 2013, publicaţia noastră nu a fost primită în Parlamentul României în timpul vizitei delegaţiei chineze, tot de către Biroul de Presă al Guvernului, care ne-a informat că nu ne putea da acreditările, pentru că nu avea acordul SPP-ului (!?).
Anunțuri

Multumesc!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s